
950 Ft
A szín kiválasztása: A pengék színének és vibráló hatásának eredménye, hogy a villantó vizuális úton is ingerli a ragadozó halakat a támadásra. De milyen színt válasszunk? Ezüst: Ezt a színt válasszuk reggel, amikor a fény még nem túl erős (este, borult időben, vagy sekély vízben), mert a csalihal ilyenkor ezüstösen csillog, vagy hideg vízben, mikor a halak anyagcsere folyamatai lelassulnak, így sokkal erősebb fényhatásra és ingerre van szükségük, hogy támadásra ösztönözzük őket. Arany: A nap közepén a legjobb választás, mert ilyenkor az erős fény miatt a csalihalak pikkelyének aranyos fénye van. Réz: Áradáskor illetve zavaros vízben használható megfelelően. Fekete: Mikor a víz kristálytiszta és nagyon süt a nap, hiszen a túlzott fényhatást ezzel a színnel tökéletesen tudjuk tompítani.Platinum: Olyan csillámló színhatást érünk el vele, mint amikor a kagyló, vagy a szintén táplálékul szolgáló bogarak a fényt magukba zárva intenzív fényhatással ingerlik a ragadozókat. A horogra kötött légy akkor különösen hatásos, mikor az egyszerű villantókkal nem sikerül kapást elérnünk. Ezek a csalik a horogra kötött légy elemi szálainak segítségével olyan finom mozgást adnak le melyek a lusta, kedvetlen ragadozók figyelmét is felkeltik. A horgászatban elért eredmények és tapasztalatok segítik hozzá Önt, hogy a jövőben képes legyen a körülményeknek legmegfelelőbb típusú és színű Mepps villantót kiválaszta
- :
- Szín: Arany kanál / Barna szörrel
- Tömeg: 2,5 g
- Csomagolás: 1db /csomag
A termékek méret vagy/és altípusok alapján listába vannak rendezve. Minden listázott termék ára alatt ott van a mennyiség választó. Válassza ki a megvásárolni kívánt termék (termékek) mennyiségét és kattintson a “kosárba rakom” gombra.
Nyugodtan folytathatja a webáruház böngészését, kosárba tehet egyéb termékeket.
A kosár tartalma a fejlécben megtekinthető, illetve a KOSÁR tartalma megnyitható külön oldalon is.
Termék visszavásárlási garancia:
A Vásárló a vásárlási szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az internetes oldalon kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Te szeretettél volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési menete a követrkező.
Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal /+361 32088020/ és mond el a problémádat.Bontatlan, sérülésmentes, tőlünk vásárolt terméket / igazolás, pl. nyugta, számla / ha nem azt kaptad, amire számítottál, akkor azt visszavásároljuk Tőled. A csomagot értékbiztosítással / Utánvétes, ill. pórtós csomagot nem fogadunk! / küld vissza üzletünkbe, ahol megvizsgáljuk annak sértetlenségét, ha minden rendben rózsaszín csekken visszaküldjük a termék árát.
Indokolt reklamáció esetén (pl.: a kézhez kapott terméken olyan hibát vélsz felfedezni, amely a termék használatát befolyásolja) természetesen a termék vételárán túl a házhoz szállítási és az esetleges csomagolási költséget is visszafizetjük részedre.Persze ezt, csak abban az esetben tesszük, ha nem kívánsz a termék cseréjével élni. Ha reklamációd jogos és szeretnéd továbbra is a terméket, akkor azt kicseréljük számodra. Nem áll módunkban azonban olyan terméket visszavenni, ill. kicserélni, amit nem tudunk eredeti, bontatlanként újra értékesíteni / zsinórok esetében, pl. nem tudjuk visszamérni az eredeti hosszát, gyűrűknél, pl. leejtés során olyan hajszálrepedés keletkezhet, ami szabad szemmel nem látható, viszont az új vásárlónak gondot okozhat, stb. /.
Szavatosság, garancia
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban, a 151/2003 kormányrendeletben és a 49/2003 GKM rendeletben foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök, amely rendszerint 6 hónap.
Nem minősülnek garanciális hibának, a nem anyaghibából származó alábbi meghibásodások:
* a feeder és picker rezgőspicc törése
* orsótalp törés illetve az orsótartó menetének megszakítása
* gyűrűtalp és gyűrűbetét törés és lakkrepedés
* rakós bot törése
* horgászruházat cipzárának meghibásodása, a ruha anyagának kilyukadása
* a csizmák, mellcsizmák és combcsizmák kilyukadása
Szakszerviz szakvéleményével kapcsolatban felmerülő vita esetén a vásárló által fogyasztóvédelmi minőségi vizsgálat kérhető, melynek költségét a vizsgálati eredményként jogosnak minősített reklamáció esetén megtéríti, továbbá a vizsgálat eredményét elfogadni köteles.
Garanciális javítások:
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük küld el postán az alábbi címre 1203.Budapest. Helsinki út 74-75. a vásárlást igazoló nyugtával, számlával együtt. A terméket beküldjük a szakszervizbe, ahol elbírálják a keletkezett sérülés okát.
Amennyiben elfogadják “garanciális” hibának és az javítható is, akkor azt a legrövidebb időn belül megjavíttatjuk és visszaküldjük címedre. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék ára, vagy egy hasonló kategóriájú termék között választhatsz.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk, minden esetben a vásárlót terhelik.
Csomagküldő szolgálat:
A csomagokat igyekszünk a legrövidebb időn belül eljuttatni Hozzád.
Erre a legoptimistább elvárásokra is garancia, szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat.
De ha nem mennek “úgy” a dolgok, akkor a szállítási idő 2-5 munkanap.
Amennyiben a rendelt termék nincs készleten, próbálunk más lehetőséggel megismertetni, ill. tájékoztatunk kb. mikor várható, továbbá megkérdezzük, fenn tartod-e a rendelésed.
Szállítási költségek
2001-15000 Ft-ig 1500 Ft
15001 Ft-tól Ingyenes
Külföldi szállítások CSAK elözetes egyeztetéssel!
Csomagolási díjat abban az esetben számítunk fel, melynek összege 400Ft., ha a küldemény speciális csomagolást igényel, mert sérülékeny / pl. horgászbot, botalkatrész, stb. /.
-2000.-Ft. alatt nem veszünk fel rendelést
Túlsúlyos csomag:
A GLS futárszolgálat maximum 40kg összsúlyú csomagot kézbesít egy csomagként.Viszont, bruttó / csomagoló anyaggal együtt / 25kg felett drasztikusan megnő a szállítási díj. Amennyiben az áru értéke nem éri el az ingyenes házhoz szállítás összegét és a jellegét tekintve külön csomagolható, akkor érdemes ezt / kétfelé csomagolni/választani.
Fizetési mód:
A csomaghoz utánvéttel juthatsz hozzá. A teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja részedre a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, és azt többszöri próbálkozásra sem sikerül a részedre átadni, a GLS a megrendelt terméket automatikusan visszaszállítja.
Te kezdeményezheted, hogy a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával újra elküldjük részedre. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott!
Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, üzletünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön csomagot.